Blogger Templates

Sunday 3 July 2011

Thanks


Hari ini aku terpanggil untuk berkongsi post aku kali ini...huhuu..title entry:Thanks??  Kenapa aku perlu thanks...? Dann..Kepada siapa aku tujukan thanks tersebut? Hermm,Tidak lain kalau bukan kawan aku...kawan Seperjuangan sewaktu aku berada di InSTAR.. Kepada Nur Nabilah...tenkiu sangat sbb telefon tadi...aku SEJUJURNYA rindu sangat2 dekat korang..! Study camne.... Jgan bising2 dh tau waktu prep...
hehee..hurmm...cuma aku harap korang jangan lupakan aku tau...aku akan ingat korang sampai bila2.. itu JANJI aku...Do pray for my success...anyway, good luck PMR dan SPM... semoga korang menjadi satu batch yang melahirkan pelajar InSTAR yang bagi results gempak punyer...! Wish u all the best la... Lastly, nak minta maaf andai ada salah silap yang membuat korang tersinggung,maaf dari hujung rambut sampai hujg kaki....korang yang terbaaikkk....
Bawah ni khas untuk batch yang paling aku sayang....Batch 1014 sentiasa di hatiku...

                                                                      Kepada: BATCH 1014


Untuk sahabat maaf,
jika waktu ku terlalu singkat untuk kulewati denganmu
tawa q trlalu sedikit untuk q bagi bersamamu,tapi
terlalu sering bahumu kubasahi dengan air mata,
q bebani dengan masalah-masalah ku
tak bisa kuhitung berapa kali lidahku menyayat2 hatimu
namun kau slalu memberiku nafas saat aku sulit bernafas
kau beri aq sayap saat aku sulit untuk terbang,
maaf kalau semua itu hanya mampu kutebus dengan ucapan terima kasih

Tak kan letih hati ini mengukir nama muTak kan lelah batin ini merindukan mu
Sahabat.. Meski kini Ku jauh pergi meninggalkan semua kenangan yang pernah terukir dan semua warna – warni dunia ini..
Aku akan tetap slalu mengukir nama mu di hati ku,
mengingat mu disetiap hembus nafas ku,
karna tanpa mu..
hidup ku hanya tergores tinta hitam – putih
hadir mu yang begitu cepat..
tlah mewarnai hari – hari ku..
Semoga Berjaya sahabat-sahabatku..
Semoga Kita bertemu lagi di tempat dan waktu yang indah..


                                                   












No comments:

Post a Comment